Fredagstankar

Ja, då var ännu en skolvecka slut & tiden gåt otroligt fort i nuläget. Nu är det inte långt kvar tills sommarlovet.. Man kände verkligen av det när vi hade uppsats i Nationella Proven i engelska idag, eftersom det nu är en "stor" sak mindre kvar att göra. Matteprovet gick inte som jag hade tänkt mig precis, fick Vg, men nu siktar jag in mig på Nationella, det är det viktiga. Kändes bra på uppsatsen idag men man vet som sagt aldrig, är svårt att veta om det gick bra eller dåligt. Får väl hoppas att lärarna tycker att den är vettig åtminstone ;)

Kan redan nu se framför mig allt solande & badande som det ska bli i sommar! Har redan en del planer som jag måste göra men det skönaste är att man kommer känna sig fri igen & bara kunna slappa utan att tänka på något.

Åkte på tennis innan, hade match men blev inget eftersom det var en som inte kunde (dubbel) så jag åkte hem istället. Men riktigt stekigt har det varit idag! Det märkte jag när jag skulle "gå" till busstationen innan. Bussen gick vid 17.55 & jag stack hemifrån vid 17.41. Cykeln är ju sönder så jag fick gå & ja, det blev lite sent, det märkte jag allt. När jag väl kommit 100m så börjar jag fundera på vart plånboken med busskortet i är.. Hemma såklart! Så jag får springa hem igen & hämta den & när jag väl börjar gå igen tittat jag på klockan på mobilen, ca. 8min kvar tills bussen går & det tar minst en kvart att gå ned till stationen. Så där springer jag alltså i onödan ned till stationen, med en tjock tennisväska på ryggen, hoppar över ett & annat staket & sedan en liten genväg över tågspåren & sedan åker jag iväg.. Typiskt att det inte blev någon match nu när jag verkligen kämpat för det för en gångs skull ;) Komiskt tycker jag, vad tycker ni?

Nu ska jag varva ned lite, har precis ätit lite & ska väl antagligen titta på någon film innan jag lägger mig, men först ska jag in lite snabbt på Xpertelven, bästa fotbolls-managerspelet enligt mig som jag absolut rekommenderar för alla fotbollsnördar!

Hoppas ni har haft en bra vecka, det har jag haft iallafall fast inte så mycket har hänt. Eller jo, jag träffade ju Mikaela igår förresten. Vi hade det kul & pratade en hel del om gamla minnen - Frankrike & allt som hände där. Skönt att kunna prata om det för det har tagit mig ett år att glömma det & jag har minst sagt inte mått bra.. Inte hon heller men nu är "allt" bra igen iallafall. Verkligen svårt att glömma alla underbara människor man träffade där & vad som hände. Inte många vet vad som hände där riktigt men jag lovar, jag ska berätta när jag har tid & är redo för det..

Om ni inte redan har märkt det så lägger jag alltid in någon liten fin bild eller något klipp efter alla mina inlägg & jag ska fortsätta göra det har jag bestämt mig för eftersom de "avrundar" inläggen väldigt bra ;)

GODNATT! :)

- Cuongphan -

Jahaa, det var såhär det gick till? KLOCKRENT! :)

Kommentarer
Postat av: LISA TRINH

haha klockren :'D

2009-05-10 @ 10:39:49
URL: http://missfreak.webblogg.se/
Postat av: Maiia

Haha, fy fan vad bra :D

2009-12-09 @ 19:09:22
URL: http://maiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0