Äntligen helg! :)

Äntligen helg! Fast jag tycker ändå att den här veckan har gått otroligt fort, skönt när man känner det trots alal prov och allt annat som varit på g. Blir väl att slappa idag & imorgon & sedan plugga lite på söndag och måndag. Har matteprov på tisdag, ett engelska läxförhör på torsdag och sedan nationella i engelska, uppsats tror jag. Just det, fick 11p på fysikprovet, och Vg var på 12p, lite surt, men vi hade en Mvg-uppgift på provet idag som man kunde få hela 6p på men jag fattade inte uppgiften så jag struntade i den, gjorde lite iallafall.

Morsan grillade precis så nu har jag ätit klart. Är relativt mätt men det är ju så gott med grillad mat! :) Extremt fint väder ute med trots att det är lite kyligt just idag. Andreas, Jonas m.m. vill att vi ska ut & bada nu i helgen, ehh, lite kallt? Fast såklart, jag tackar ju aldrig nej till att bada, så vi får se ;)

Vad ska man göra ikväll då? Ut & "cruisa" blir det väl med gänget, om det nu ens blir något. Är helt seg i skallen just nu, hatar verkligen min huvudvärk som jag har haft ett väldigt bra tag nu, men oftast så bryr jag mig inte om den, då blir det lite enklare iallafall. Får se vad som händer ikväll som sagt, tror iallafall inte att jag orkar sitta hemma & sega igen..

Jajaja, nu ska jag nog kila ut en stund, lägger ut ett musikklipp här nere, en fransk låt som jag gillat ett bra tag nu. Trots att man inte fattar allt eller någonting så har den här låten ett sånt bra flyt, får väl ta och lära mig texten så att man kan "skilla" upp sig lite, haha. Ha det bra! :)

- Cuongphan -

Soprano Feat. Blacko - Ferme Les Yeux Et Imagine Toi.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

:) Är det rätt nu då? :D

2009-04-17 @ 19:37:42
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

Bra då:) Hehe Äntligen:P

2009-04-17 @ 20:31:41
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0