Seg-söndag

Jaha, då var nästan helgen slut redan.. Skönt att vi är lediga imorgon iallafall.

Har knappt gjort något i helgen, segat hemma för det mesta. Blev ju inget bad igår som Andreas & Jonas ville. På tok för kallt i nuläget säger jag! Ska väl ta & plugga lite idag & imorgon inför matteprovet på tisdag. Skönt att komma tillbaks till skolan efter en extra ledig dag & ha matteprov på direkt.. NOT..

Idag blir det som sagt inte så mycket heller. Skulle träffat Lina idag egentligen, kanske blir något ändå, eller imorgon, får se. Ska iallafall titta på fotboll vid 19.00, mitt underbara Valencia spelar mot Sevilla på hemmaplan. En riktigt tuff match som gäller mer än bara prestige & ära, för Valencias del står den 4:e & sista Champions League platsen på spel. Spännande blir det iallafall.

Är inte alls långt kvar till sommarlovet har jag kommit på. Vi är lediga en hel del dagar också så det kanske "bara" är 25-30 skoldagar kvar :) Längtar tills de långa dagarna ute i solen.. Att bada nästan varje dag, att ha kul utan att bry sig om skolan, skönt!

Hoppas ni har haft en bättre helg än mig för det finns inte så mycket att skriva om min iallafall! Ha det bra! :)

- Cuongphan -

Valencia Club de Fútbol, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0