Talangfeber!

Jo, det är sant.. Jag har verkligen fått talangfeber. Har suttit vid datorn hela morgonen & tittat på Britain Got Talent & hittat en del fantastiska klipp. Det dåliga är att man inte kan lägga in alla klippen på bloggen utan jag får ge er länkarna istället för ni måste verkligen titta på dem! Man blir både överraskad & chockad på en & samma gång eftersom en del är så sjukt bra & en del är verkligen några man förväntat sig något helt annat ifrån. De här fyra klippen är de bästa jag hittat hittils, snart hittar jag säkert fler som jag lägger in på bloggen.

Jaja, nu ska jag sluta tjata & låta er titta på klippen istället, Enjoy ;)

Flawless - Dance Act

Susan Boyle - Singer

Good Evans - Singers

- Cuongphan -


Michael Jackson! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0