Breathless

Är tyvärr inte på så pass vidare skrivhumör idag heller så det blir inget långt inlägg idag utan det blir mest om vad som har hänt idag & ja, inte mycket har hänt. Vaknade runt 13.00 idag, sedan blev det att jag steg upp & nördade lite FIFA 09 som jag fixade till datorn igår, tar väl en vecka eller något sådant & jag har tröttnat på det, som vanligt. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, laddat en del (~20 filmer) som jag inte sett förut till datorn, varit i affären & nu sitter jag här & lyssnar på lite musik innan nördandet fortsätter (FIFA09) & sedan blir det en film som avslutning på dagen :)

Igår var jag med Aron, Richard & Chau här hemma hos mig & spelade lite spel, kort m.m. Efter det att Aron stuckit satt vi inne på iSketch & målade & gissade lite, tycker faktiskt att det är riktigt kul, men rita är jag knappast bra på, är riktigt dålig på det tyvärr :/ Efter det stack dem hem & jag började nörda FIFA09, trevligt, trevligt ;)

Får se när jag uppdaterar nästa gång, har varit lite seg med det trots att jag försöker med ett inlägg per dag, mer ska jag ju klara! Skulle haft match idag med men kunde inte eftersom de jävla bussarna knappt går på söndagar så jag spelar på tisdag istället, då jag ska ha träning egentligen. Skönt att få spela match nu, trots att jag bara haft två träningar men den senaste i torsdags gick ju så otroligt bra så jag bara längtar efter att få spela match nu! :)

Hursomhelst så hörs vi snart, ha det så bra! :)

- Cuongphan -

  
You leave me breeaathless, I still can't believe that you're mine. Underbar låt! :)

Kommentarer
Postat av: CindyNham

Den låten är typ skit bra! kan sjunga den för dig någon dag :D nej jag bara driver ;*

2009-08-17 @ 19:09:13
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0