Changes'

Här sitter jag & tänker igenom mitt liv, på allt det bra & allt det dåliga som har varit. Förra året var jag nära att bryta ihop helt eller rättare sagt så gjorde jag även det. Jag är glad att jag inte gjorde något som jag skulle ångra för alltid & som skulle kunna såra andra. Tiden efter Frankrike & resten av året var en väldigt jobbig tid för mig, jag förlorade min bästa vän, allt började gå åt skogen & jag blev kvar ensam.. På något sätt den 1jan 2009 lovade jag mig själv att rycka upp mig, må bra & skita i allt som har varit, bara se framåt & på allt det positiva som ska komma. Ja, det känns som om jag klagar & klagar men jag bryr mig inte, min blogg är min blogg & det är här jag kan skriva av mig, skriva om allt som har med mig att göra. Ibland kanske jag inte orkar skriva men ibland kan det vara otroligt skönt att skriva, därför satsar jag på att ha kvar bloggen så länge som möjligt, hoppas ni förstår det.

- "The past has passed, the future lies ahead".
- Ord som verkligen stämmer, utan tvivel.

Detta inlägg är speciellt ämnat för en person, en person som förändrade mitt liv, både på ett positivt & negativt sätt men sett överallt på ett positivt sätt. Den här personen betydde så mycket för mig, att förlora honom & den del som kände mig så bra, det svider. Ändå vet jag att du alltid kommer finnas där för mig, men frågan är om du kommer finnas där lika mycket som förut?

Hursomhelst, livet går vidare.. till slut.. Kom ihåg det.

- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0