It Ends Tonight

Hur mycket jag än kämpar för att glömma
Kommer det tillbaks, om & om igen.
Kommer jag någonsin sluta drömma,
Eller är drömmen det som ska komma sen?

Man frågar sig själv varje dag
Är det någon som ens vet hur jag mår?
Varför nu & varför jag?
Finns det någon därute som ens förstår?

Men livet går vidare då man börjar inse
Att det finns andra saker som är mer viktiga
Som att hjälpa & ge
Till sina vänner som jämfört med drömmar är riktiga.

Utan mina vänner hade jag antagligen inte funnits
Ni är mitt liv, ni är mitt allt
Ni har hjälpt mig med allt som har övervunnits
Utan er, hade mitt hjärta antagligen varit kallt.

Så jag hoppas att ni förstår
Att jag behöver er mer är något annat
För trots allt, det är ni som vet hur jag egentligen mår
& det är ni som verkligen kan få mig att fälla en tår..

Tack för att ni finns ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0