No regrets'

Sitter här vid datorn nu & pratar med lite människor som man knappt aldrig pratar med längre. Lyssnar även på musik & tittar på Sagan om de två tornen på 3:an, såg ju den första igår.. Lägger mig nog vid 12 idag så ska nog inte kolla klart på hela filmen eller vi får se. Ska upp runt 8.40-8.50 imorgon, har ju seniormatch så får skjuts från stationen vid halv 10 eller 10, kommer inte ihåg vad han nu sa men jag är där vid halv 10 iallafall.. Ska bli skönt att spela match igen, hoppas bara det inte regnar, igen.. Vädret idag har ju varit vädligt.. Konstigt. Först regnade det, sen öppnade himmelen upp sig & det blev blå himmel & sol, sedan började det ösregna igen, lite sol igen & så kom regnet igen.. Man tycker ju att Tor borde kunna bestämma sig, eller? ;)

Hursomhelst.. Har suttit & tänkt lite på vad som har hänt under detta & förra året & allt som har hänt har bara gjort mig starkare, mer öppnare & självsäkrare. Förra året var ju helt katastrofalt. Först Frankrike, sen Stuff, sen kärleksproblem, sen skolproblem, huvudvärksproblem & ja, finns en hel del saker som inte gick min väg, liksom, jag ville inte vara kvar i den här världen kände jag, jag hade nått den absoluta botten, jag kunde välja mellan två vägar & som tur är valde jag rätt väg & idag är jag lycklig igen, över att trots ha varit med om allt detta så ryckte jag upp mig, började tänka mer på nutiden & framtiden & försökte titta tillbaks så lite som möjligt på det förflutna. Allt händer för en orsak, allt har ett öde, man kan inte undkomma sitt öde, hur man än gör & hur mycket man än försöker. Jag har länge tänkt över om jag ångrar någonting i mitt liv & såklart så finns det saker som man velat kunna göra annorlunda men ändå så ska man inte ångra något, det har jag lärt mig. Det enda som betyder något är just nu.
Nu ska jag borsta tänderna innan jag packar tennisväskan så jag är redo för match. Sedan väntar tv:n & sängen.

Wish me good luck, godnatt! :)
- Cuongphan -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0