Somebody Out There'

Börjar bli lite lat med bloggen har jag märkt, inte orkat skriva fast jag har haft tid över att göra det menmen, ibland känner man liksom inte för det bara.. Annars går dagarna otroligt snabbt, finns inte så mycket att göra ju. Syrran Jenny m. familj kom i måndags & hälsar på en vecka så lite har man att göra iallafall. Lina kommer hem inatt också, har saknat henne :)

Blir väl bio på fredag skulle jag väl tro tsm med Lina, Harry Potter måste man ju såklart se! Annars händer det inte så mycket mer, fotboll härnäst då Valencia gästar United på Old Trafford i en träningsmatch på försäsongen, måste skynda mig nu, matchen börjar strax! :)

- Cuonphan -

Älskar verkligen den här låten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0