Tråkig måndag'

Sitter här i skolan nu, slutade för nästan två timmar sen men aron är tvungen att vänta på bussen som går vid halv fyra så väntar med honom & spelar lite spel m.m. & lyssnar på musik innan jag sticker hem och.. Sover? Känner mig verkligen helt seg just nu & vill verkligen gå & lägga mig. Har inga läxor direkt utan det är bara enkla spanska glosor tills imorgon & sedan franska-glosor tills torsdag & engelska glosor tills på fredag så det är ganska lugnt ändå. Har endast haft tre lektionern idag men det har ändå varit ganska segt.. Ska gå hem snart också, jättekul & det kommer säkert att regna, skulle inte förvåna mig. Har även ont i ryggen fortfarande men får väl hoppas att det går över innan fredag (klubbmästerskap) för jag kan ju skippa träningarn & gympa i veckan om det skulle bli så att det fortfarande känns i ryggen.

Någon som har haft en kul måndag? ;)

- Cuongphan -

Switchfoot - Only Hope, även musiken från A Walk To Remember :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0