Träningsvärk, usch!

Ja, som rubriken antyder så vaknade jag alltså av en sjuk träningsvärk i ryggen idag, inte nice! Men efter att ha gymmat i förrgår & tränat lite hårt igår på första tennisträningen så är det något man får ta. Är bara lite orolig eftersom jag även har träning imorgon menmen, det är väl bara att kämpa på. Vaknade annars idag vid hm.. 9, men var såklart tvungen att somna om eftersom jag hade svårt för att sova igår, på något vis. Vaknade igen vid 13.15, alltså för ca. 50min sen, lagom tid att vakna eller hur? ;)

Så på 50min har jag hunnit lägga in en låt på bloggen (Nickelback - Far Away), sorterat alla musikklipp i kategorin Musik, spanat in lite bloggar (även min egen lite & kollat igenom gårdagens lista som jag skrev om mig själv, missa inte den) & nu sitter jag här & äter medan jag skriver detta inlägg. Blir blåbärskaka (Ja, kaka, inte paj) med glass till efterrätt, gott! :)

Vid 4 ska jag iväg till Lina & sedan ska vi på bio som jag nog har nämnt "några" gånger. harry Potter & Halvblodsprinsen väntar härnäst, härligt! Har inte varit på bio på ett tag men när det kommer en sådan här pass bra film så kan man bara inte missa den.

Nej, nu ska jag & min träningsvärk äta vidare, lite mat kanske gör susen för ryggen, vem vet? ;)

- Cuongphan -


Kommentarer
Postat av: CindyNham

sv:

awwe, tack så mycket!

jag tycker det är ganska skönt med träningsvärk ibland :)

2009-08-12 @ 20:46:20
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

SV: Haha, jaa jag ska fylla 14 nu i höst, tack antar jag ;p



Thr fray är ju jättebra! :D Kul att du gillar typ samma musik som mig. ;p

2009-08-12 @ 21:17:59
URL: http://ebjork.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

SV: Jaha, jag har inget minne av att jag har gjor den där listan. ;p



Haha, det är vell bara att baka några antar jag. ;D

2009-08-13 @ 00:39:07
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0