But I love you I swear it's true, I can not live without you..

Tjenaree, sorry för den urusla uppdateringen, kan inte klaga på att det är mycket att göra i skolan nu precis för det är det inte för en gångs skull. Har en del arbeten att göra men det får jag fixa under jullovet, hursomhelst så är läget helt okej med mig. Huvudvärk som vanligt okej, men det är något jag har vant mig vid, finns inget att göra precis? Visst, det är jobbigt men I'm a fighter for fuck sake (sorry för mina ordval) ;) Kan inte fatta att det endast är tre dagar kvar i skolan, sen är det tomtebandy på måndag & avslutning på tisdag, därefter är det JULLOV! Ett jullov som jag behöver så sjukt mycket men jag känner redan nu att jag inte kommer vara så pass inspirerad & motiverad i skolan därefter men det är DÅ, nu är det nutiden som gäller. Jullovet kommer som sagt bli riktigt skönt för min del. Men jullovet börjar väl redan lite kort imorgon för min del, har sovmorgon till kl.12 eftersom vi slipper våran svenska, underbart va? Tänkte ändå komma ned runt 11 för att spela lite pingis mot Aron så jag får ett fint uppvaknande ^^ Jaja, nu orkar jag inte tjata mer, hoppas allt är bra med mina underbara läsare :) Puss!

Kommentarer
Postat av: milica marjanovic

hell yeah, vi kan ha huvudvärk tillsammans, Xd haha, är inte ensam om huvudvärk iaf :P

2009-12-15 @ 23:00:19
URL: http://milicamarjanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0