Calle Kristiansson

Dags för mig att uppdatera angående årets IDOL. Från början var ju mina favoriter Jon, Calle & Tove & nu är två ute & en är i final mot en mycket stark motståndare. Varför ska Calle Kristiansson vinna?

- Skåningen har berört allas hjärtan, den blyga 21-åringen hade problem redan från början i form av sin blyghet men han överkom detta & samtidigt besitter han en otroligt bra & skön röst som jag skulle kunna lyssna på varenda j*vla dag. Han har verkligen kämpat för det här & som sagt, redan från början blev han min favorit genom hans cover på "Walking In Memphis". Läste precis på Aftonbladet att Laila Bagge sagt att hon vill ha Tove i final, inte Calle & Calle stod genast upp & kommenterade detta med: Om ni nu ville ha Tove i final, varför gav ni då hennes så svåra låtar?Detta bevisar att du inte är en person som tar emot skit heller & Tove & Calle i final hade ju såklart varit en jackpot för mig & många fler men man kan inte förneka att Erik är ett riktigt starkt motstånd, hans röst är ju solklar & han sätter alltid sina toner rätt men enligt mig så vinner Calle p.g.a. sin personlighet & sin personliga röst. Vinnare av Idol 2009 - CALLE KRISTIANSSON!




Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Hahahaha, bra att du också tycker att Calle ska vinna. Calla var också en av mina favoriter i början av idol. Jag är jätte glad att Tove åkte ut. Jag har aldrig gillat henne även om hon är sådär söt ochs ånt som alla säger. Jag gillade inte henne i början sen började jag t.o.m. hata henne eftersom hon blev mer och mer divigare... Erik som alla i hela sverige gillar har hängt löst 2gånger nu och det förstår jag inte när alla säger att de gillar erik och massa sånt. Idol är inte för att personen ska se ut som en idol, idol är för att utvecklas och det tycker jag att calle har :D:D så jag tyckte också att han ska vinna hahahah

2009-12-05 @ 20:25:26
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Ina :D

ERIK FTW!!!!!! :D

2009-12-06 @ 14:10:00
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0