Falun

Tjenare, har lust att skriva av mig lite just nu då uppdateringen rent av gått åt h*lvete den senaste tiden. Hursomhelst så är allt bra här, var på lite deppigt humör nyss men nu är det lugnt. Livet rullar på ganska bra, planer på saker som man ska göra, platser dit man ska etc. är på full rulle så det är bara att genomföra allt också. Stuff är nere i Gnosjö snart & när jag är tillbaks från Falun så blir det till att träffa honom & ha kul. Men imorgon så slipper jag vara ensam här hemma då min syrra & familjen kommer hem igen, kul kul :) Frankrike-resan är spikad nu också, blir i februari under sportlovet, från den 16:e till 21:a, såååå nice! Menmen, här är allt bara bra så ni vet det, hur är det sjdå? :) Many kisses from FALUN! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0