Feel Free!

Tjenare, hur mår mina underbara läsare idag då? :) Jagsjälv mår ganska bra faktiskt, har ju spelat tennis idag & det gick väldigt bra, inte resultatmässigt men spelmässigt. Känner verkligen att spelet finns där & det har varit så en tid nu så det känns väldigt bra. Hur var min dag idag då? Jo, ganska seg faktiskt. I skolan ville jag bara sova, men det fick jag inte :( Dock så gick skoldagen ganska snabbt, hade även matteprov innan & det gick väl sådär. Jag lär ju klara mig men ett VG som jag vill ha, det är mycket, mycket tveksamt. Jaja, vad kan man göra, jag känner ju mig sjukt stressad & jag ska nog kolla min syn snart igen, kanske så är det verkligen det som är problemet med den konstanta huvudvärken, jag har ju börjat se lite suddigt den senaste tiden eller det har jag gjort länge så ska se om det är felet som sagt, skulle vara så skönt om det verkligen var det, dock vill jag inte ha glasögon men hellre det än huvudvärk, skulle kännas så skönt att äntligen bli fri, finns ju linser med förstås. Jaja, ska äta lite pizza nu & sedan dra ut med grabbarna & ha lite kul. Vi hörs, ha en underbar helg, för mig är det plugg (arbeten) som gäller för det mesta, suck!

Glömde ju berätta att jag slog personligt bloggrekord i onsdags, bättre tillfälle att slå rekordet finns väl inte? På sin födelsedag som sker en gång per år, tack så mycket allihop! :D P.S. Inte min bild^^

Kommentarer
Postat av: ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!

Hur mkt var rekordet på då? :)

Hur länge har du spelat tennis???

2009-12-05 @ 13:07:28
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!

Haha visst är det kul när en massa folk hittar till ens blogg! :D

Skulle vilja lära mej att spela tennis!

2009-12-05 @ 18:56:43
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: louise

grattis vad roligt:D

2009-12-06 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0