Never surrender'

Cha chaa! Haha, ska inte bli en wannabe-krille så det är lugnt, detta blir nog den enda gången jag skriver "cha cha" i min blogg ;) Menmen vad har hänt idag då? Jadu, ingenting i princip. Bestämde mig för att stanna hemma istället för att gå till skolan, sega mig igenom varenda lektion utan att få något gjort, dessutom har jag rätt till att vila hemma någon dag tycker jag pga huvudvärken, den kommer aldrig försvinna, seriöst. Kan inte ens föreställa mig längre hur det är att inte ha huvudvärk, kul va? Menmen, har varit tvungen att skriva ett spanska-arbete idag om ett land & en tradition. Arbetet skulle egentligen lämnas in idag på morgonen men den sjuka saken är att jag typ redan var klar med arbetet igår men när jag skulle skriva klart det & sedan lämna in det så hittade jag inte det någonstans på datorn så fick skriva ett mail till läraren där jag förklarade situationen. Så irriterande att det bara försvann på något mystiskt, konstigt vis. Hursomhelst så svarade hon att jag var tvungen att skriva om det så nu sitter jag här & försöker komma på vad jag ska skriva, inga problem för mig för jag älskar ju språk? :) Senare idag ska jag iväg till A-lags träningen, var kanske två veckor sedan jag senast var med, har ju varit sjukt stressad m.m. & mått dåligt som sagt så jag har inte känt för det/inte orkat. Men idag är det iallafall dags & det ska bli kul såklart. Därefter är det plugga som gäller igen & sedan sova & vakna till min födelsedag, underbart! Men dock känner jag att den här födelsedagen inte kommer bli något vidare.. Saknar för många kompisar som inte finns i närheten för tillfället, dessutom skulle jag mer än hemskt gärna vilja bli kvitt min huvudvärk, skulle vara den bästa presenten i världen just nu. Oj vilket långt inlägg det blev nu, måste ju spara på krafterna! Vi hörs iallafall senare eller imorgon, ha det bäst! :)


Kommentarer
Postat av: julia

typisk tjejfärg :D



jag har lagt till dig nu så :)

2009-12-02 @ 18:27:49
URL: http://ttypjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0