The Descent

Har precis tittat klart på filmen The Descent från 2005. Hade hört att den var bra & dessutom hade den ett bra betyg på IMDB så skulle se om den verkligen var så bra. Filmen är en skräckfilm som har en hel del härliga scener & jag tyckte faktiskt att den var mer än sevärd. Den handlar om ett par kompisar som åker ut till en grotta för att äventyra lite men det som dem inte vet är att inuti grottan döljer sig något som ingen vill stöta på.. Ingen bra sammanfattning precis men jag lovar er, se den! Perfekt att se på en sen kväll/natt när man är ensam eller sitter med några kompisar, höj ljudet & kryp ihop framför tv:n/datorn & du kommer bli skrämd, jag lovar.. Hursomhelst, betyg för den enligt mig då? Jo, den är så pass bra & har tillräckligt med skrämmande scener +  handling för att få ett betyg runt 8-9/10, ganska högt alltså. Se den om du inte tror mig!


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

hahahaha, omgg.. är den så läskig.. fan måste se den då.. :)) men måste alltid ha minst en person vid mig sen täcke och kudde hahahahaha (aa) annars kan jag inte se på den hahahaha hatar men ändå älskar skriäckisar :$



sv:

hahahaha, i knew it! :$$$ hahahahah

2009-12-12 @ 22:59:56
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: AnnaIda

Tack :) pepparkaksbaket gick jättebra och nu är jag nog snällast i världen efter att ha smällt i mig alla ;)

2009-12-13 @ 00:00:12
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0