Värnamo

Precis kommit hem från Värnamo, la ju mig runt 02.40 igår & idag skulle jag upp vid 10.35 för att ta bussen till Värnamo. Trots att jag kände mig ganska sliten & trött så höll jag mitt löfte till mig själv & tog bussen för att köpa nya gympa/tennisskor & jag hittade ett par fina skor som dessutom är bättre än de gamla så de ska nog hålla ett bra tag. Lägger kanske ut bilder senare på vad jag köpte in idag, blev ju lite mer än bara skor men vi får se som sagt om jag har tid till det, måste ju plugga tyvärr :/ Fotboll blir det senare ikväll också, alltså titta på tv, match mellan Athletic Bilbao & mitt kära Valencia. Ska nog bli en intressant match där Valencia förhoppningsvis drar det längsta strået! Men vi hörs senare, take care tills dess!

P.S. Bloggrekord, IGEN. Den här gången höjdes rekordet ganska mycket mer också, dessutom så har besöksräknaren nu överstigit 2000 besökare som ni ser däruppe, tack så mycket! :D

Kommentarer
Postat av: louise

är sugen på att se vad du köpt;);)

2009-12-06 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0