Game with Cuong

Rules:
1. Answer the questions on your blog
2. Take away one question you don't like and add a new one
3. Tag 5 other people

1. Song of the day?
- Har lyssnat mycket på Kurt Nilsen & Natasha Bedingfield  idag & sparat en del låtar till min spotify-lista men dagens låt måste nog vara Wild Horses av Bedingfield.

Inte för att jag är så värst fascinerad av hästar men jag tycker att sången
 är väldigt fin så det får bli dagens låt :)


2. What's for dinner today?
- Morsan orkade inte laga något käk idag så det fick bli en kebabtallrik på Makedonka, gott!

3. Today's highlight?
- Greppa tag på tennisracket igen efter att inte ha spelat på några veckor..

4. What whould you really like to learn?
- Vill verkligen lära mig spela något instrument, piano eller gitarr, men gitarr är för svårt, är väldigt dålig på att byta ackord m.m. så hellre piano men känns liksom som om det är "för sent" i nuläget på något vis.

5. What was the last thing you bought?
- Chips, dricka & glass till spelkvällen med polarna, haha xD

6. What's your most important goal at the moment?
- Att klara av 2:an i gymnasiet. Känns som om jag kommer pressas sönder till en liten, liten smula men det är bara att bita ihop & göra sitt bästa, är dock livrädd för att jag inte ska klara av matte C m.m. samt Fysik B :S

7. What's the colour of your eyes?
- Bruna, intressant? ;)

8. If you could change something with yourself, what would that be?
- Ska väl inte klaga på vikten utan jag är rätt nöjd med mig själv i nuläget, men att jag inte ska ta åt mig så enkelt + att jag ibland kan bli lite småtjurig.

9. If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
- I Frankrike, no doubts.

10. What do you find important with your friends?
- Liksom att jag har någon av mina vänner att prata med när jag mår dåligt & att dem verkligen vill att jag ska må bra. En del känner mig bättre medan andra inte alls känner mig lika bra, men vänner som ställer upp, det är det viktigaste.

11. Who would you like to meet sometime?
- Min idol Roger Federer såklart. Skulle vara grymt, en dröm som går i uppfyllelse, jag har så mycket att tacka honom för liksom.. Skulle också vilja träffa Eva snart igen.


12. What's your dreamjob?
- Absolut inget industriarbete iallafall, men att hjälpa människor eller djur, det skulle vara väldigt roligt. Veta att man är engagerad i något stort som hjälper världen åtminstone lite. Att spela tennis, räknas det som ett jobb?

13. What's your favourite piece in your wardrobe?
- Har inte direkt något favoritplagg, men min Armani-tröja (Mer som ett linne) kanske?

14. Do you have any favourite models?
- Favorit-modell eller? Ehh, nej?

15. What's your favourite song at the moment?
- Har väldigt, väldigt många låtar som är högt rankade hos mig.. You Found me, Never Say Never av They Fray som ni kanske redan har märkt, Marshall Matters, Stan av Eminem, Hold On av Lazee Feat. Neverstore. Jadu, det finns väldigt många som sagt. Mina Spotify-listor säger allt!

16. What's your favourite tv-series?
- Jag är ett seriefreak så har en del favoriter.. Prison Break är den absoluta favoriten, R.I.P. Michael säger jag bara! Sen finns det Heroes, Smallville, Desperate Housewives (DB) & Simpsons. Det är dessa serier som jag absolut håller koll på! :)


17. What are you wearing at the moment?
- Endast ett par shorts med bälte till (+ boxers såklart).

18. What's your favourite sweets?
- Har hållt mitt nyårslöfte än så länge om att inte äta något godis så svårt att välja något som jag nästan inte ens kommer ihåg smaken av haha.

19. Who's your role model in life?
- Vet inte riktigt, Federer är väl en slags förebild för mig.

20. What is the last film you saw?
- The kingdom från 2007. Grym krigs-film måste jag säga! Rekommenderar den starkt till de som inte sett den än, annars håller jag på att titta på The Escapist just nu, bra än så länge.


21. What is your favourite quote at the moment?
- Jadu, ingen aning..

22. Where do you want to live when you grow up?
(Min tillagda fråga)
- Igen, Frankrike utan några tvivel. Om det nu inte skulle bli så, så ligger Spanien väldigt bra till. Förhoppningsvis har jag lärt mig språket fram tills dess.

Jag utmanar följande! Jonas & Cindy & Maria & Andreas & Du som läser det här! ^____^

Have fun!

//Cuong (som strax ska lägga sig, Smallville kallar först!)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahaha, klart jag har sett den :) jag har nog sett 1:an och 2:an kanske 3:an också om den finns :o hahahah, asså jag bölade en gång eftersom min mamma skrämde mig när jag skulle på toa efter jag hade sett filmen asså hon skrämde mig dock inte med vilje men jaa hon skrämde mig när hon stack ut huvudet >.< sen hennes huvve så vit ockå :$



hahaha, varför utmanar mig? (a)

2009-07-29 @ 11:57:49
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: shami

svar:vist var det xD, läget då?

2009-07-29 @ 12:06:24
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/
Postat av: Teru

Nice~

Du klarar säkert 2:an ;)

2009-08-02 @ 02:05:33
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0