Lägga ned bloggen, ja/nej? :S

Var ett jävla tag sen jag skrev sist. Har inte haft lusten att skriva längre, känns som om det är helt meningslöst egentligen, liksom, vem läser? Vem bryr sig & varför?

Hursomhelst, lägger kanske ned bloggen snart, la in min egen spellista nyss bara för att få in lite musik på bloggen :) Om någon har några invändningar mot att jag just lägger ned bloggen (om) så kontakta mig, för då har jag kvar den & kanske, kanske börjar skriva igen lika effektivt som jag en gång i tiden gjorde.. :)

Hursomhelst, ha det så jävla gött, sommarn' är inte över än! :)

- Cuongphan -

P.s. Har blivit kär i The Frays musik, älskar verkligen låtarna!

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

det går bra nær jag inte har besøk från norge och just nu ær jag cindy i norge och har massor med kul men jag tror jag kommer hem på fredag eftersom det ær helsingborg festivalen men jag venne om det blir något i år ;/ hur går det sjælv?

och nej jag tycker inte att du ska lægga ner din blogg! ;*

2009-07-21 @ 23:49:06
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: erika

sv; tack så mycket! :)

åh, the frays låtar är sjukt bra.

2009-07-27 @ 18:06:27
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0