My Wish

Då har dagen närmat sig sitt slut, eller jag menar en ny dag har nu kommit. Klockan är ju strax 1 & jag ska nog gå & lägga mig snart. Idag har det inte hänt så mycket förutom det att jag färgade håret som ni redan har sett i inlägget före. Imorgon (idag rättare sagt) blir det till att chilla med Richard, Andreas (?) & Chau (?). Sen på lördag blir det till att tälta med Mikaela, förhoppningsvis Andreas & möjligtvis Richard, ska nog bli kul det :)

Måste även säga att jag saknar min älskling sjukt mycket! Pratade lite med henne innan & vi båda saknar varandra, hoppas att hon har kul nu de sista dagarna innan hon kommer hem i mitten av nästa vecka.

Annars har veckan bestått av en enda sak som har flugit omkring i min hjärna: Frankrike! Pratade med Katta för någon dag sen & båda vi är på angående om att åka tillbaks till Frankrike i höst eller i vinter, troligtvis vinter. Frågan är bara om vart vi ska bo, kanske hos någon brevvän eller så men ska prata lite med en del & se vad dem säger. Skulle iallafall vara otroligt kul att få återvända. Det är min dröm att få stå på Paris gator & skrika: VIVE LA FRANCE! Känna friheten igen & äntligen försonas med det som jag lämnat bakom mig.

Nu är det sängen som väntar härnäst, ska borsta tänderna först, vi hörs imorgon!

CIAO!

- Cuongphan -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0