Love

Har knappt orkat skriva som vanligt, men ibland måste man ta sig tid till att skriva något åtminstone :)

Har haft tre nationella prov den här veckan. I onsdags hade jag nationella i engelska (hörförståelse & läsförståelse) samt i franska (hörförståelse) & idag hade jag läsförståelsen i franska. Det gick väl sådär på alla. Kände varken att det gick bra eller dåligt, tar det som det kommer nu helt enkelt. Annars är det en jävlans massa plugg & grejer i skolan nu.. Massa redovisningar m.m. som lärarna skickat på oss, kul..

Saknar min broder Kristoffer också. Var väldigt deppig igår kväll & det kanske slank ut en del ord & meningar som jag ångrar men du vet att jag saknar dig så sjukt mycket. Vill att det ska vara som förut, då vi var så bra vänner & hade så kul tillsammans. Längtar efter att då träffa dig igen.

Haft en rätt slapp dag.. Började dagen med att gå ned till Bernts & fika med grabbarna (Reinolf, Aron & Calle). En skön start på dagen men sen var det dags för skola igen.. Inga särskilda grejer som vi gjorde idag förutom Franska-nationella.

Just det, är hockey ikväll med. Sverige mot Kanada, vilket möte! Fan att Finland åkte ut, blev så förbannad men nu håller man på Sverige för en gångs skull, gissa varför? Kung Gustavsson står ju i mål! "Monstret" kommer bli Sveriges bästa målvakt genom tiderna, tro mig. Färjestad lär för alltid komma ihåg dig Gurra, hoppas att du en dag återvänder & om den dagen kommer så kommer jag åka till Karlstad för att se dig stå i mål igen! :)

Vill även önska grattis till mina underbar vänner Jonas & Reinolf som båda fyllde 17år igår. Hoppas ni hade det riktigt bra & slappt! :) Även Julia. N fyllde år & henne måste man ju även gratulera! :)

Musiken i filmklippet här nere kommer från filmen "A Lot Like Love" & jag tycker att låten är sjukt bra.. Även filmen är så bra! Men texten stämmer verkligen...

Ha det bra allt folk! :)

- Cuongphan -


Aqualung - Brighter Than Sunshine <3

Kommentarer
Postat av: Teru

Sv: Thanks! Hehehe mm det var rätt mumsigt (:

2009-05-08 @ 22:01:27
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Visst är den? Hehe ^_^

2009-05-08 @ 23:29:09
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Lina

du är bäst, älskling <3

2009-05-09 @ 00:22:04
URL: http://iskaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0