Blogg-slaveri!

Har tröttnat på den gamla designen så jag bad Jonas om hjälp med designen som vanligt så han har fått slita halva kvällen med att fixa den. Han är inte helt klar men resultatet är än så länge väldigt bra, han skulle fixa klart den imorgon. :)

Själv så stör jag mig på att bloggdesignen aldrig ändras när jag går in på min blogg. Alltså när jag går in så är det den gamla designen jag ser, så för att kunna se hur den nya ser ut & alla nya inlägg så måste jag gå in på design inne på bloggen & trycka på förhandsgranska.. Det konstiga är att det bara är så för mig för alla andra kan se den nya designen & de inlägg som jag skriver.. Fattar inte vad problemet är & Jonas gör inte det heller. Jaja, hursomhelst så tackar jag honom för hjälpen! :)

Vad tycker ni om den nya designen då? :)

- Cuongphan -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0