El Mini-Clásico!

Ska nog snart iväg till min älskling & hitta på något med henne, ska bara äta lite först. Finns inte så mycket att göra men jag har alltid kul tillsammans med henne & man kommer alltid på något att göra till slut.

Sen så avslutar jag kvällen med att titta på vad jag kallar för "El Mini-Clásico", Valencia CF - Real Madrid CF som startar kl.22.00 så jag hoppas att jag hittar någon bra live-stream för jag har tittat på nästan alla Valencias matcher denna säsong & jag såg även förra helgens stormatch mellan Barca - Valencia som slutade 2-2, kunde lika gärna slutat med bortavinst men så blev det inte den gången.. Alltså, möte mot Madrid idag, ett tufft möte & det behövs verkligen en vinst om vi ska behålla vår Champions League-plats. Jag hoppas verkligen att spelare som David Silva, David Villa & Juan Manuel Mata visar framfötterna idag, en vinst skulle vara så otroligt viktig! Med endast 4 omgångar kvar av La Liga 08/09 så ser tabellen ut som följande:

1. Barcelona 85p
2. Real Madrid 78p
3. Sevilla 60p
4. Valencia 56p
5. Atl. Madrid 55p
6. Villareal 55p
7. La Coruna 53p

- Barcelona & Real Madrid är redan klara för Champions League men det är plats 3 & 4 som de andra lagen slåss om, alltså kvalplatserna för Champions League. I och med Sevillas vinst mot Villareal förra helgen & Valencias förlust mot Espanyol så drog Sevilla ifrån lite i racet. Säsongen kan inte avslutas mer spännande än såhär.. Valencia spelar ikväll mot Real Madrid men i de kommande omgångarna så tar man även emot Atl. Madrid samt Villareal, tufft! Man avslutar sedan säsongen mot Atl. Bilbao, den matchen kan lika gärna bli den avgörande för Valencias del men jag är säker på att vi kan slå Real Madrid idag samt även Atl. Madrid & Villareal i de kommande matcherna!

Matchstart kl.22.00 ikväll alltså mellan Valencia - Real Madrid på Mestalla. Älskar verkligen dessa matcher, ¡AMUNT LOS CHÉ! (≈Heja Valencia!) :)

Hoppas ni har det bra & om ni inte har något att göra, så råder jag er verkligen att ta en titt på den här matchen, det handlar inte bara om poäng, det handlar om prestige & ära & det är därför det är så kul att titta på fotboll.

- Cuongphan -

Mestalla! <3

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv;

nawwe, asså omgg du ser inte alls ut som en halv viet ;| kan du viet? (a)

japp, ja heter cindy :]]

2009-05-09 @ 17:18:09
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv;

amen va kasst! :D

du borde kunna ditt språk mannen :]

hahaha, nej jag är inte viet? liknar jag en viet? :o

jag kan bah snacka lite och förstå lite :$

2009-05-09 @ 17:33:17
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv;

nawwe, jaha.. :]

men jag tycker barn som har päron som är olika raser är skit söta :$

men jag r kines >.< hahahaha, det tror jag inte på att jag är >.<

2009-05-09 @ 17:42:29
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv;

hahaha, jadå :]] sötis ;)

hahaha, nej det spelar ingen roll vad jag är >.<

om jag ska vara ärlig så är jag ganska nöjd att jag är jag, kanske inte med allt men jag är i alla fall nöjd med det mesta :]]

2009-05-09 @ 23:09:05
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0