Internet tillbaks! :)

Äntligen är internet tillbaks efter några dagar utan.. Har inte kunnat skriva några inlägg eftersom jag bara haft tillgång till internet i skolan & då hinner man inte skriva.. Nu är det iallafall tillbaks så jag får väl köra igång igen ;)

Haft tennis hela veckan. I måndags spelade jag en del matcher där jag (vi) vann dubbelfinalen i KM, spelade riktigt bra där. Sedan fortsatte jag veckan med en härlig tisdagsträning. I onsdags blev det spelfritt men igår så var träningen igång igen med lite springande, men det var skönt. Idag var det "stegen", en massa småmatcher mot de bästa inom klubben & jag kom 2:a, ett gem bakom vinnaren, lite snöpligt eftersom jag hade vunnit om jag inte hade släppt ett extra gem i min sista match.

På söndag är det dags igen, men denna gång gäller det något större. Seriespelet utomhus drar igång nu & jag blev uttagen i seniorlaget så jag får debutera. Spelar dubbelmatch med en "gubbe", eller rättare sagt en av mina tränare. Ska bli riktigt kul eftersom jag har känt mig i form hela veckan så jag hoppas på en debutvinst, skulle vara så skönt.

Ikväll har jag myst lite med sötis, Lina. Kollat lite på film & haft allmänt trevligt ;)

Ha det bra allt folk, hörs! :)

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, el hur? Testa? :)

2009-05-16 @ 01:47:10
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0