Lördagstankar

Jadå, ännu en lördag kommen & det finns absolut ingenting att göra! Eller jag orkar åtminstone inte göra något. Måste plugga lite till det stora matteprovet vi har på måndag, fattar knappt något så ja, det behövs. Sen ska jag väl städa rummet, är damm överallt & det är lite jobbigt. Ska ladda upp inför seriematchen imorgon också med att se om jag hittar någon livestream på matchen mellan Roger Federer, the champ, & Juan Martin Del Potro. Semifinal i Madrid, vinnaren där möter Djokovic eller Nadal i final imorgon. Hoppas Federer spelar sin toptennis nu så att jag får lite inspiration som vanligt ifrån honom inför imorgon. Matchen börjar 20.00 ikväll & jag tror att jag kommer ha tillgång till matchen, eller jag hoppas verkligen det iallafall, men en dags uppladdning, härligt va?

Fotboll imorgon kväll också då Valencia gästar Atlético Madrid, en otroligt viktig match som antagligen avgör vem som kniper den sista Champions League platsen. Hela mitt hjärta kommer skrika: ¡VAMOS VALENCIA, CHÉ WA CAN! Skönt att avsluta veckan med en sån här match som betyder något enormt! :)

Just det, har glömt berätta hur det går i skolan ju.. Det går uppåt igen. I onsdags hade vi nationella i matte A, det gick väl bra antar jag förutom att jag gjorde ett klantigt misstag på första uppgiften. Hade uppsats i franska också samma dag & man skulle besvara ett brev på franska om hur det är i Sverige, blev någon sida. I torsdags hade jag nationella i engelska, muntliga & det gick riktigt bra! Jag försökte prata på så mycket som möjligt & jag fick Mvg- som jag aboslut är nöjd med. Jag var i grupp med Lina.mReinolf & Niclas, vår lärare, sa att vi var den bästa eller en av de bästa grupper han haft, väldigt nice att få höra det! Till sist avslutade jag skolveckan med att ha min svenska-redovisning & det gick väldigt, väldigt bra tycker jag & jag fick reda på att Niclas nog också tyckte det. Ska bli kul att få veta hur det gick & vilket betyg jag får på måndag :)

Annars är det väl inte så mycket annat som händer i mitt liv för tillfället. Skolan, tennisen & fotbollen är det som gäller, samt Lina såklart! :)

Ha en bra lördag med mycket lördagsgodis! Tyvärr så äter jag inte godis så det blir inget för mig, mitt nyårslöfte håller än.. ;)

- Cuongphan -

Tennis! :D <3

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv;

hahaha... visst är hon :$$

2009-05-17 @ 00:03:36
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, nej han är ju inte det längre ;D

Du är "pizzakillen" om du kollar lite närmre ;)

<3

2009-05-17 @ 00:43:55
URL: http://iskaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0