Sverige - Kanada 1-3

Sverige åkte alltså ut i VM igår mot Kanada med 3-1. Kanada var spelmässigt mycket, mycket bättre & man kan knappast klandra Jonas Gustavsson för de insläppta målen eftersom alla mål var defensiva misstag.Nu gäller det iallafall för Sverige att ta brons imorgon mot USA. Sverige lär vara tänt då de inte vill åka hem tomhänta men USA är ett skickligt lag, man vet aldrig vart man har dem.

Jag tror att Sverige vinner med ett eller två mål, antingen 2-1 eller 3-1. Sen tror jag att Kanada kommer vinna guldet eftersom de har ett starkare lag med spelare som Dany Heatley & Martin St. Louis i spetsen. Men ryssarna överraskar alltid & om storstjärnan Ilya Kovalchuk är på spelhumör då jävlans kan matchen tända till! :)

Kung Gustavsson! <3

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv;

haha, okey jag ska :]]

om min är fin vad är inte din :| super duper fin:)

asså jag vet inte äns hur man fixar :$

2009-05-09 @ 15:02:01
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv;

snäll liten kompis du har :]]

hahaha, jag känner inte den filuren men han verkar trevlig ;]]

heter du coung phan? ;oo

2009-05-09 @ 16:20:03
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0