Daily Horoscope

Cuong viewed today's daily horoscope for Sagittarius in Daily Horoscope.

If you had plans to travel, today there could be delays, Sagittarius. This planetary configuration could throw something fun in your path that causes you to wait a bit, but if you are a student, this could be disastrous. The reason is that having fun may take priority over something important you should be doing, and cause problems for you. It's possible that you could be embroiled in an argument before the day is over, and even though this is normal for people in some professions, such as law, this may have a bit of emotional impact.

Ja, det låter ju inte så jättebra. Frankrike-resan kanske blir försenad eller kanske inte ens blir av & om den blir det så kan den göra så att mycket annat blir helt katastrofalt enligt horoskopet men inte ger jag upp för det. I'm going to France anyway ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

Det är sant.. men om jag skriver allt så ser de det.. Killen jag gillar har hittat min blogg.. jag sa att jag inte hade någon i början och nu har han hittat :S och Lisa vet redan jag har blogg..



sv:

awwe, det måste vara jobbigt för dig ändå.. asså jag typ trodde inte han bodde med dig och såå.. men det kommer säkert ordna sig en dag :) <3

2009-11-01 @ 13:13:32
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

ska iväg och kolla handboll själv?:)

2009-11-01 @ 13:18:28
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

Nix, brukar inte säga vad jag känner eller jaa.. även om det inte är okey så säger jag att det är okey om du fattar vad jag menar?

De säger att de inte vill gå bakom rygg på mig eller du säger att jag inte ska tror att de går bakom rygg på mig.. men det tror jag inte heller för kompisar kan inte gå bakom rygg på en om det inte handlar om kärlek.. orkar inte bry mig.. även om det gör ont..



awwe, men jag bry mig om du vill prata.. för jag finns alltid här som du finns för mig <3

2009-11-01 @ 15:27:17
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0