Disappear

Ännu en skolvecka har inletts, ännu mer prov & läxor har bestämts.. Ännu tröttare blir man på allting & man undrar vart den ljusa punkten finns? Jo, den punkten är du & jag ska kämpa för att komma dit, jag lovar.. Hursomhelst så står livet stilla just nu, känns inte som man blir något äldre men det blir man ju, speciellt när siffrorna ändras i sin ålder. Menmen, det är bara att försöka, så länge man försöker så kan man göra vad man vill, eller? Ännu en skada har dykt upp för min del, förra veckan var det ryggen, den här gången är det hälen. Om jag är överraskad? Nej, inte speciellt.. Kanske låter som jag är väldigt, väldigt negativ just nu & så är även fallet.. Lusten finns inte där liksom, den kommer & går men den senaste tiden har lusten inte funnits riktigt.. Fysikprov på fredag, matteprov nästa fredag, wish me good luck. Bara att plugga, plugga & plugga tills det sitter, som det nog aldrig kommer göra? Ta hand om er iallafall, är inte på något vidare skrivhumör just nu.. Ciao! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0