End of vacation

Nu är då höstlovet slut & det har faktiskt gått ganska snabbt. Har varit så otroligt skönt att slippa Gnosjö för några dagar & bara ha kul med vännerna i Norrköping & testa på lite nya grejer. Ännu ett minne för livet. Nu är det skola som väntar, jättekul men det är något som hör till livet helt enkelt. Plugg har det blivit massor av idag, matte & spanska, suck. Sedan läste jag ett antal sidor i "Om jag kunde drömma" nyss, ett bra avslut på dagen alltså. Dagen blev inte sämre av att Färjestad, Valencia & Djurgården vann över Brynäs, Málaga respektive Kalmar. Skönt att Djurgården fixade kvalplatsen, nu håller jag verkligen tummarna på att dem klarar kontraktet! Skola är det som väntar som sagt i  cirka två månader innan jullovet äntligen är här men det finns ju såklart andra saker att också se fram emot före det, som min födelsedag (2 December) till exempel? Nej, det finns som sagt en hel del grejer att se fram emot, inte minst Frankrike.. Nu är det sängen som väntar, sen skola imorgon. Hoppas allt är bra med er, vi hörs! :)

Tack för en underbar vecka grabbar, längtar tills nästa gång! ♥

Kommentarer
Postat av: ida myrin

sv: haha, men jag trodde det stog att radien va.. äh :D



åh, tack så jättemycket, detsamma! :D

och ja, MJ är bässsst! ♥

2009-11-02 @ 00:04:36
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: En isprinsessa

Häftig blogg du har!

2009-11-02 @ 08:22:43
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: En isprinsessa

Sv: Tack :)! Ja hehe lite annorlunda :)!

2009-11-02 @ 14:25:56
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0