Focuse

Tjenare, läget idag är ganska tröttsamt haha. Tennisträningen igår gick över förväntan, kändes inte alls i ryggen i början av träningen men sedan släppte det & jag spelade faktiskt ganska bra. Idag är jag stel i ryggen & har gympalektion sista lektionen. Är dessutom extremt trött, kunde inte sova igår efter att ha sett halva filmen av Paranormal Activitity, ja tror man på spöken så blir det läskigt. Finns ingen chans att jag ska till tennisträningen idag med A-laget, måste verkligen vila ryggen nu inför volleybollturneringen & inte falla förr trycket att vilja spela tennis. Menmen, är väldigt trött idag som sagt så orkar inte skriva mer just nu, börjar samhällslektionen snart också. Hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Jag har också sett paranormal activity, känns som att nått ska hända varje natt! ;o xD

2009-11-17 @ 20:30:16
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0