Forgive & Forget'..

Ryggen känns bättre idag som tur är, inte jättemycket bättre men lite bättre iallafall. Idag blir det till att plugga en del, engelska & franska (prov nästa vecka), vill gärna få bra betyg också men hoppas inte stressen gör så att jag failar, skulle inte vara något lyft precis. Kanske blir till att hänga med Aron m.fl. till ett ungdomsmöte ikväll men ska se hur jag känner mig i ryggen sen & om jag orkar såklart. Måste som sagt plugga också & den här gången kan jag nog inte skippa det. Annars är allt lugnt, lyssnar på musik nästan hela tiden. Spotify & Msn (Msn Live) fungerar inte så kör på en Ryan Cabrera - spellista på VLC istället & msn blir det på msn2go.com. Fyfan vad jag älskar Ryan Cabrera's röst, seriöst! Den är såå bra & alla de låtar jag har på spellistan (22st) är alla riktigt bra & gör mig glad. Glöm nu inte att spana in hans musik, ni kommer inte ångra er, jag lovar. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0