Incredible

Tjaa, tänkte skriva lite nu när jag är på lite bättre humör (dock huvudvärk..). Mådde inte alls bra igår utan fick en liten depressions-kick, kommer lite då & då men det var längesen sist faktiskt. Började tänka på gamla minnen under buss(bil)resan till Jönköping & då blev jag ganska deppig över att jag saknar så otroligt många människor & jag saknar alla dessa minnen. Deppigheten höll i sin hela dagen igår & jag var inte på något vidare humör. Det blev inte bättre av att jag var tvungen att plugga på matte. Men matteprovet idag gick faktiskt lysande, fick alla rätt, väldigt längesen jag fick det & hur kan jag vara deppig nu liksom? Gjorde även ett facebook-test (Your daily luck) & fick 93%, kanske en bidragande effekt till att jag satte alla poäng? Kollade även på mitt horoskop för dagen på ditthoroskop.nu & där stod det:

Tur: Du kommer att ha större nytta av din tur än vad du trodde vid dagens början. Det är små händelser med stora följder som kan ta en positiv vändning.

Hälsa: Det är så här års som ditt humör börjar ljusna. Du granskar din framtid och tycks trivas med det mesta.

Ekonomi: En möjlighet som innebär en stor ekonomisk förbättring kan uppenbara sig idag. Det är dock viktigt att du håller dig kall.

Arbete: Många vill se dig som en slags samordnare, även om du är ovan så går det bra. Lita på din egen förmåga.

Kärlek: Kvällen går i kärlekens färg och det förtjänar du då dagen i övrigt kan bli stormig. Försök att njuta av tillfället och undvik att tänka på morgondagen.

Relationer: Kanske har du ägnat dig för mycket åt dina vänner på sistone. Försök att också avsätta tid för att umgås med familjen.

Det mesta stämmer ju faktiskt & det förvånar mig inte alls. 93% på ett tur-test & sedan står det i mitt horoskop att jag kommer ha mer tur idag är jag kunde tro på morgonen. Kanske är det här vändningen på allt? Kanske.. Dagen för min del avslutas iallafall med att skriva ett franska-arbete som ska in idag, lyssna på musik, titta på tv & läsa (När jag hör din röst a.k.a. New Moon).. Hoppas att turen håller i sig, det kan jag behöva.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Härlig bild, ser ut som en paradise bild!

2009-11-06 @ 17:57:14
URL: http://josefinepia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0