Last Day

Söndag idag igen dåja, är fortfarande lite förbannad & chockad över gårdagen men kommer nog över det till slut. Jävla störda idioter säger jag bara & idag säger dem förlåt, FÖRLÅT?! Som om det skulle räcka liksom? Nej, fega idioter är vad hela bunten är.. Hursomhelst pissar jag på dem (ursäkta mina ord).. Idag blir det till att plugga lite iallafall, spela innebandy & kolla på fotboll, ingen ovanlig söndag inte utan jag kör på som vanligt & imorgon är det ju ännu en skolvecka, tummen upp (ehh ned..)! Menmen, har iallafall en del saker att se fram emot, fyller ju år nästa onsdag (2dec), sedan tomtebandyn & sedan kanske, kanske Frankrike & då menar jag verkligen kanske. Vill bara fly iväg någonstans ibland, vill bara lämna allt här & börja om på nytt. Känner att jag förändras hela tiden & min hjärna är helt fucked up men ändå är det bara att kämpa på för man kan inte fly från sina problem, så enkelt är det inte. Jaja, ni får ha en bra söndag iallafall så hörs vi :)


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

vad har hänt cuong? :oo

2009-11-22 @ 14:58:14
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0