Lost time

Blev äntligen klar med franskan för ungefär två timmar sen, skickade in den till läraren men dock vet jag inte om den är så särskilt bra. Är ju ingen jättegrej egentligen så det spelar väl inte så stor roll. Annars så har jag suttit här med Jonas i köket, han har kollat på film, pluggat lite matte medan jag har hållit på med min franskan & spelat lite på datan.. (a). Snart är det läsning som gäller innan jag äntligen kan sova & känna att det är en lördag. Kommer väl antagligen vakna runt 13-14 som vanligt med vi får se. Godnatt på er iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

den är liksom bra! men kanske bättre näru inte läste boken först hahahahahaha! :D:D

natti natti <3

2009-11-07 @ 00:55:31
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Tack så mycket! :D

Haha, jo det är det ;)

2009-11-07 @ 10:31:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0