När jag hör din röst

Tjaa, sitter här vid datorn på biblioteket lite. Läste ju ut den första Twilight-boken "Om jag kunde drömm" igår så var bara tvungen att låna den idag & som tur var så fanns det en kvar. Jag läser inte ofta, men när jag väl läser så är det endast för att boken är bra & jag vet, till och med killar kan fastna för Twilight, det är helt otroligt.. Man har ju hört att Twilight är en "tjejserie" annars menmen, jag känner mig inte mycket mer tjejaktig haha, bara boken är bra så är jag nöjd. Hursomhelst, nu har jag ännu en bok som jag ska läsa som tur är, då håller jag mig sysslosatt åtminstone. Hade två lektioner i skolan idag, franska & kemi & sedan var det dags att ta en av GKC:s två minibussar till Jönköping för att gå på några föreläsningar om astronomi. Var väl inte så jätteintressant men skönt att slippa skolan iallafall. På den andra & sista föreläsningen så tittade vi på en film, eller ett klipp där en lärare pratade samtidigt. Vi hade även på oss 3D-glasögon men jag förstår inte varför, till vilken nytta? Det var nästan ingen skillnad förutom att färgerna ändrades + att jag fick mer huvudvärk så jag slängde av mig dem nästan på direkten. Kanske om vi hade suttit lite längre fram så kanske jag hade märkt skillnaden, vi satt ju för övrigt längst back i föreläsningssalen bland ungefär 600 andra elever, nästan alla NV2:or. Efter föreläsningen åkte vi hem igen & jag lämnade min väska hemma innan jag cyklade iväg hit, till biblioteket. Är ganska hungrig just nu & huvudvärken vägrar dämpa sig. Så jobbigt & så irriterande är det.. Vill bara skrika: Vad är det för fel på mig??! Men det gör jag inte, jag bryr mig inte istället. Jag orkar inte fixa det längre, det får bli som det blir, det kan inte bli värre iallafall, eller? Nej, nu ska jag snart hem & äta, vi hörs kanske senare till kvällen om jag hinner, har en hel del matteplugg att gå igenom till provet imorgon. Derivata, usch.


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahaha, omgg du är i alla fall duktigare än mig! Jag har jätte svårt att ta upp en bok och börja läsa den. Hahahahaha, sen när jag väl tar en bok och har börjat läsa, så kan jag inte sluta läsa. Aja, det ska i alla fall bli kul att se filmen! :D

2009-11-05 @ 21:21:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: ida myrin

sv: härligt :)

2009-11-05 @ 21:55:04
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: hanna

alla böckerna är så otroligt bra! :]

2009-11-06 @ 18:21:18
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0