Saturday, I'm in love'..

Så otroligt skönt att äntligen få sova ut, har väl sovit runt 6-7h varje natt i veckan p.g.a. prov m.m. men nu äntligen så har jag fått sova ut på en lördag. Vaknade vid 12.20 & sedan dess har jag bara tittat på ishockey på tv. Sverige förlorar som vanligt såklart. Ikväll blir det mest till att titta på fotboll på Tv4 Sport som jag installerade i förrgår. Vi har ju fått nya kanaler här på gatan så jag är överlycklig över att ha fått Tv4 Sport, La Liga går ju på denna kanal varje helg & jag börjar att titta idag på tre matcher & imorgon är det antingen innebandy som gäller eller Valencia-Zaragoza, svårt val men det blir antagligen Valencia. Får helt enkelt se om mina planer ändras över dagen idag, annars blir det bara till att softa. Vad händer annars för er ikväll? :)

- I never thought I could fall in love this fast, or am I?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0