Stop blaming me for your mistakes

Känner mig helt slut nu ju! Är knappt så jag orkar skriva men självklart så ska jag inte göra er besvikna utan hålla mitt löfte att uppdatera lite oftare & några gånger per dag :) Skola idag, gick väldigt, väldigt fort. Spanska provet då, ni kanske undrar hur det gick på det? Trots att jag sov ganska sent igår igen & att jag var trött idag så gick det ändå ganska bra. Stressigt var det eftersom det var så sjukt många uppgifter fast det är ju inte ovanligt eftersom det är Paula vi pratar om.. Hursomhelst, det gick bra iallafall, frågan är bara om det räcker som jag skrev innan men men vi får se helt enkelt, sämre än VG kan det ju inte bli iallfall, men jag satar på MVG såklart.. :D Sista lektionen i skolan idag hade vi idrott vilket var jobbigt, faktiskt. Kickboxning är kul men det är inte kul att känna träningsvärken efter, speciellt inte när man även har träning senare på kvällen men även tennispasset ikväll gick ganska hyfsat som tur är, dock så känner jag mig lite stel i ryggen just nu men det gjorde jag ju innan träningen med. Nu är det mat som gäller, kanske titta på någon serie samtidigt på datorn? Heroes? DH? Smallville? Ja, utbudet är stort för ett seriefreak som tur är!

Ni kanske har märkt att jag är ett stort fan av sådana här bilder? :)

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vilken fin bild :D

ha en riktigt fin kväll =)

2009-11-04 @ 17:55:29
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahahaha, jaha! awwe, stackare... ://



haru tagit vaccinet? jag vet egentligen inte vad jag är rädd för? för 2dagar sen tänkte jag lite på att ta vaccinet och igår sa mamma att jag skulle ta den. innan var jag helt bestämd på att jag inte alls skulle ta den.. men nu, nu är det bestämd eller jag har redan tagit den även om jag inte ville det. det var mamma som tvingade mig.. asså enligt mig är svininfluensa som en vanlig influensa eller det r ju det, bara att den är mycket lättare smittsam och man kan faktiskt bli frisk av det.. inte alls som dör av den.. men jag venne jag har i alla fall all bakterier i mig nu och kan inte få ut det? hmmm... :/

2009-11-12 @ 20:57:06
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0