Fly away, straightaway..

Tjenare! Hur är läget med er läsare då? :) Var fan ett tag sen jag skrev men tänkte att det var på tiden nu att uppdatera lite, har inte alls varit på hugget den senaste tiden menmen, nu skriver jag lite iallafall. Jo, läget är bra med mig iallafall, Stuff var ju här i ungefär en vecka & det var riktigt kul, det är ju aldrig tråkigt att få träffa sin bästa vän precis? Sen har det inte hänt så mycket sen dess, varit med polare, pluggat, gått i skolan & tennisen (+ gymmet), inget ovanligt där alltså.. Det går även bättre med kärleken just nu eller jag kan inte påstå att det går bra precis men jag börjar komma över mina känslor för den här tjejen lite iallafall, tycker ändå att hon är helt j*vla underbar.. Det finns inte så mycket mer att säga egentligen utan det här var nog det mesta.

Helgen har varit bra (var bland annat hos Josefine & hade kul..) & idag gjorde vi inget särskilt i skolan. Pizza blev det därefter (nyss..) med Kev, Aron, Kalle, Reinolf & Björn, riktigt nice & trevligt! Studiedag imorgon också & om två veckor gäller det, höstlov & Norrköping baby, Norrköping! Träffa Steve & ha det kul med polarna ;) Hursomhelst, livet pekar bara uppåt & framåt just nu & det är ganska nice att känna så för en gångs skull i sitt liv, man ska ju inte bara gå igenom massa skit hela tiden utan ibland måste man faktiskt känna glädje utan en massa problem :)

Ska på träning strax så vi hörs kanske ikväll, tills vidare, ha det bra!

- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0