Fredagar, underbara..

Japp, sista skoldagen i veckan dåja, sitter här & käkar lite frukost & är inne på mina vanliga sidor på internet. Börjar vid 09.55 & kommer antagligen ha en av de softaste fredagarna på väldigt länge (någonsin?) Skulle ha börjat vid halv 9 egentligen men på franskan skulle man göra ett arbete hemma istället & vi har ingen samhäll idag heller så slutar även tidigare. De tre lektionerna som jag har idag består av: Engelska = Kolla på film under hela lektionen, Svenska = Softisch, göra något enkelt som vanligt? & Matte = Inte göra någonting utan bara komma till lektionen, kanske göra någon funderingsuppgift medan läraren (Roger) bjuder på fika så ja, jag har en ganska slapp dag idag :) Senare på kvällen vet jag inte vad jag gör, Stuff ska väl ut eller något, vet inte om jag hänger med men vi får se. Nu måste jag snart iväg, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0