G.I. Joe: The Rise of Cobra

Det var denna film som vi grabbar tittade på igår samtidigt som vi åt tacos som var otroligt gott! Hade tänkt skriva en kort recension om filmen & även betygsätta den. Till att börja med så är den här filmen mer än klart sevärd, dock ska du inte se den om du inte gillar Science Fiction samt en massa action för den här rullen är verkligen helt actionspäckad! Filmen är alltså en blandning av action/science fiction & jag måste säga att jag verkligen gillar den. Medan de andra satt & skrattade åt de lite väl överdrivna stuntsen så tyckte jag att det var hur coolt som helst. Personerna som är med i filmen är grymma, dräkterna är coola, mycket slagsmål & krig, mycket handling & riktigt coola effekter gör den här filmen till en grym film måste jag säga. Sammanfattningsvis så blev det en hel del "WOW" från min sida & även från de andra. Jag tvekade lite innan filmen på om den verkligen skulle vara så bra men nu fick jag mig allt ett gott skratt för jag hade verkligen fel. Rekommenderas främst för killar som älskar action, ingen tjejfilm precis men lite kärlek är det allt i den ;)

G.I. Joe får ett mycket starkt betyg av mig i form av 8-9/10 stjärnor eftersom jag verkligen älskade effekterna & stuntsen i filmen. Kan inte avgöra om det blir en 8:a eller en 9:a eftersom filmen mestadels är avsedd för killar men lägre betyg än en 8:a får den inte iallafall. Har du inget att göra på till exempel en fredagskväll, titta då på denna rulle & var beredd på en hel del coola grejer, uppfriskande måste jag säga!
8-9/10 i betyg, klart sevärd!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

SV: Jaha, vad coolt å bo i Frankrike, hehe. ;p Jag vill också plugga utomlands, men jag vet inte vart! xD



Men böckerna är asbra, jag håller med om att det typ bara är tjejer som läser twilight böckerna, men det är ju bra att några killar vågar iaf! ;)

2009-10-31 @ 11:45:30
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0