Hell's Kitchen är grymt!

...& då menar jag på båda sätten. Älskar verkligen serien & jag skulle nog aldrig klara av pressen som sätts på deltagarna eftersom man har Ramsay skrikandes efter sig hela tiden. Jo, jag kanske skulle klara av det men det skulle inte vara enkelt.. Har nu sett alla 6 säsonger, med undantag av halva säsong 3 som jag ska se någon dag framöver. Idag har jag kollat på hela säsong 4 på Youtube där Christina vann, tycker att hon verkligen förtjänade det & alla som har vunnit Hell's Kitchen har varit mina favoriter. Tror att jag har suttit här vid datorn i 6-7h i sträck & kollat nu så måste sträcka lite på mig & hitta på något annat, kan ju inte bara sitta här hela tiden på en fredagskväll, eller hur?

Haha i skolan slutade vi vid 12 idag så det var ganska nice tycker jag :) En vecka kvar av skolan innan höstlovet (NORRKÖPING!) varav på tisdag så ska vi till Chalmers i Göteborg med klassen & kolla in lite saker m.m. Ska nog bli kul & jag väljer Gbg 10 av 10 gånger före Gnosjö helt klart! Hade prov i onsdags med i fysik & det gick inte alls bra, fick inte IG men det gick inte bra som sagt & det gjorde mig riktigt nedstämd, känner fortfarande av det.. Menmen, life goes on på ett eller annat vis.. :) Har inga mer updates för tillfället, har som vanligt tänkt börja blogga lite mer än jag gör just nu men det blir aldrig något av det, tennis tre gånger i veckan + gymmet & sedan skolan så det blir inte mycket tid över till annat tyvärr men jag ska rycka upp mig helt klart. Är en annan sak jag kom på nyss, hade tänkt fixa en ny kategori med filmer, alltså små film-recensioner av mig om de filmer jag har sett, fick den idén eftersom jag i nuläget har runt 50 filmer på datorn som ska rensas bort & sedan har jag ju även sett en hel del andra filmer, men är inte 100 på idén än, vad tycker ni? Hursomhelst, ha en underbar helg & vila upp er, det ska jag iallafall!
Will I ever find True Love'?

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

ojojoj! vilka på bilden då :||

2009-10-19 @ 08:45:31
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0