Hold on tight to your loved ones..

Söndagen var då här & jag känner inte så mycket just nu. Mat väntar, plugget väntar, musik väntar & innebandy & fotboll väntar ikväll. En vanlig söndag alltså. Stuff stack igår som sagt så det känns faktiskt lite tomt fast jag antagligen kommer träffa honom i skolan nästa vecka innan han drar vidare ned till Malmö & Danmark på onsdag. Det har varit riktigt kul att ha honom här trots att det inte har blivit så mycket sömn för min del men det är sånt man får ta när man har sin bästa vän här som man knappt träffar längre. Livet verkar gå riktigt bra för hans del & det tycker jag är kul, för min del så går livet vidare.. Kärlek är något som jag tröttnat på lite den senaste tiden som ni kanske märkte igår, hopplöst kär, jättekul.. Tennisen, plugget & dagdrömmandet (om dig) är det som gäller nästan varje dag med undantag för veckan som gått, men livet är bra nuförtiden, har inte så mycket problem att bry mig om som förut utan nu är det endast en väg som gäller & det är framåt.

Nej, nu ska jag ta mig något att äta, magen säger verkligen emot.. Hörs tills vidare, ciao!

Love's so damn hard, why do I love you? :'/

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Åh, det låter så hemskt när du skriver om det. ;/ Inte för att jag kanske känner dig särskilt väl men asså du kan prata om du vill! (: jag vet hur det känns.

2009-10-04 @ 13:44:44
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0