Love is hard'..

Tjenaree, vart ett tag sen jag skrev men ska inte dra mina vanliga gamla ursäkter om att jag har mycket att göra i skolan m.m. Stoffe har ju varit här i några dagar så vi har haft ganska kul, träffat lite polare m.m. också :) På lördag kommer "italienarna" hem & då drar han vidare & ska sova hos Kevin istället. Jaja, hursomhelst har det varit kul att han har kommit hit igen & stannat lite längre än vanligtvis. Har inte haft alls mycket att göra i skolan för en gångs skull, men det är väl bara för att 5st från klassen är i Italien så.. Fan, stukade långfingret i tisdags på idrotten så vi spelade fotboll, första skottet på uppvärmningen så räddade jag Lucas skott genom att rädda med fingret, ovanligt att jag skadade något, eller hur. Men det är mycket bättre nu iallafall som tur är så det är lugnt. Räknar med att kunna spela tennis någon gång under nästa vecka. Tills dess är det styrketräning som gäller!

Tror även jag har blivit kär igen.. Eller ja är inte 100 på det men det känns som det iallafall. Liksom, jag faller alltid för fel tjejer, varför? Så underbar, såå perfekt. Är ganska säker på att hon inte gillar mig så det är bara att försöka gå vidare, jag har ju fan blivit en mästare på det på bara 1-2år, haha.. Det som är jobbigt är att jag varit kär i henne förut & då menar jag käär & det känns som om känslorna aldrig kommer gå över men jag får se som sagt, tycker hon är underbar iallafall.. ♥
Händer i era liv annars då? :) Hörs snart igen, tjaa!
Hopelessly in Love, like always. Mais, je t'aime.. ღ

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

SV: Haha, tack. ;p



Och du, dina kärleksproblem kommer nog lösa sig skaru se! (:

2009-10-04 @ 12:14:42
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0