Wonderful sleep

God morgon.. Eller inte ;)

Såå skönt att sova, har sovit runt 13h & nu känner jag mig äntligen utvilad. Ögonen började ju nästan snurra igår när jag läste en bok & då kände jag att jag var tvungen att sova till slut. Annars sitter jag & äter nu, ris, kött & grönsaker, en riktig asian-middag alltså :P Idag blir det till att plugga faktiskt, kanske blir till att kolla på lite fotboll eller tennis också med plugget prioriteras verkligen först just nu, har ju inte pluggat något hittills så det behövs verkligen. Någon som ska hitta på något kul idag då? Festa, chilla? ;)
'

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Öhhha! Min dag har sugit kuk med fulare ord. Dagen har verkligen känt som en söndag.. :(



sv:

hahahaha, anita bang eller vad hon heter röv slickar mig vafan :$. hahaha, jaså? asså känner inte han.. få se vem det är :D:D

2009-10-31 @ 17:13:53
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahaa, gör du så :D baxxxa vad du vill :)

2009-10-31 @ 17:19:39
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

Sant sant. Jag säger ju också klart till mina vänner att jag älskar de om jag nu gör det annars säger jag ju inte det. Men till päronen är det faktiskt pinsamt. Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg en enda gång att jag har sagt det till de men jag hoppas att de fattar själv att jag älskar de utan att jag behöver säga det :$.



Jaha! jag trodde det var din tjej eller tjejen du gillar. åhh.. kommer nog aldrig få veta vem det är. eller vänta... man börjar väl alltid med att vara kompisar först? så det kanske ändå kan vara henne :o (a)



<3

2009-10-31 @ 17:22:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

Nej, jag kommer tyvärr inte ihåg om jag har sagt det, men jag tror inte jag har sagt det eller jag vet inte :/.



Hahaha, joo.. kanske amn vet aldrig. Men just nu är jag ganska depp också men jag försöker i alla fall le varje dag och försöker glömma allt det trista :))



Hahaha, sant du sa aldrig vem du gillar/gillade till mig nej. Men det spelar ändå ingen roll, för jag känner ändå inte henne/honom (a) hahahah. Awwwe, det va trist att höra men det gjorde säkert ont att höra att hon inte samma sak som du kände/känner. Eller så kanske du inte gillade henne så jätte mycket?

Hihi, japp man börjar alltid med att man är vänner jao :D:D

2009-10-31 @ 17:44:36
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0