#76

Har inte tid för att komma på någon rubrik idag, har lite bråttom nämligen. Bussen går vid 17.25 & nu har jag fullt upp med att äta, lyssna på musik. Sedan ska det packas & iväg ned till station som tar minst 10-15min. Idag har det varit en rätt seg men ändå ganska slapp tisdag. Då menar jag att jag har varit rätt pigg & varit med på alla lektioner, för en gångs skull haha. Hade idrott sista lektionen med softball, ganska kul ändå men det kunde ju ha varit fotboll istället tycker man. Fick skjuts av Kevin hem sedan så att jag inte behöver stressa som bara den, istället för 25-30min promenad hem så blev det 5min med moppe, bättre? JA! :)

Aja, nu ska jag fortsätta äta lite & sedan till tennisen som sagt. Ryggen har återhämtat sig ovanligt snabbt, känns inte så mycket nu, bara ibland men tror att jag klarar av ett träningspass idag, behöver spela in mitt nysträngade rack med inför helgen.

Vi hörs, ha en skön & slapp tisdagskväll! :)

- Cuongphan -



Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

låter som om någon har haft en bra bra dag! :]]

2009-09-01 @ 19:33:56
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

vad är det du har gått och funderat på då kära du? :)

joodå, jag mår mycket bättre :D ska till skolan imorgon yippie eller inte :(

2009-09-01 @ 21:45:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0