Bro's coming

Äntligen heeelg, woohoo! :D Skolan var inte så värst seg idag utan det gick ganska smärtfritt. Sedan jag kom hem runt 3 så har jag bara legat i sängen & kollat på tv, har inte orkar göra någonting annat. Nu tänkte jag sätta mig här vid datorn & softa en stund, äta & sedan kanske spela lite CS. Tror att grabbarna kommer över ikväll också, får se vad vi hittar på. Annars händer inte så mycket, utan det blir till att göra de vanliga grejerna i helgen, softa, plugga (lite den här gången!) & kanske träna lite, bandy/gym? Sedan kommer Kristoffer som sagt på söndag, ska bli riktigt kul att få träffa honom igen, ännu roligare att han ska bo hos mig också. Saknar verkligen den gamla, goda tiden då vi var som brorsor, eller ja det är vi nu också, som jag brukar säga:

- You're the brother I never had.

Har alltid så kul tillsammans med honom & han förstår alltid mig. Han är verkligen min (enda) brorsa som jag ser det. Hoppas det förblir så för alltid också. Nej, nu ska jag äta klart innan nördandet börjar, vi hörs, ha en underbar dag/helg! :D

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahahahah, men åhh jag venne inte vem jag ska rösta på.. det är liksom så jämt mellan de två... åhh så svart :((



men joo, snälla säg vem det är du gillar... don't be so shy :$$

2009-09-25 @ 22:41:17
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0