Forza España, Forza Villa Y Silva!

Vaknade vid 11 idag, bussen går ju vid halv ett så måste ju äta lite & packa innan jag sticker iväg till match. Kroppen känns relativt bra & får väl hoppas att benen är igång som igår. Fotboll & tennis har varit det stora ämnet den senaste tiden. Att Zlatan avgör i en huperaktiv match i den sista sekunden, det kan bara Zlatan göra. Att mina favoritspelare "Davids", David Villa & David Silva gör två mål var i Spaniens utklassning av Belgien med 5-0, det kan bara äkta Valencia-spelare göra. Underbart att få se dem fortsätta ösa in mål, Villa missade ju även en straff vid 0-0 så extra skönt för honom. Känner verkligen att Valencia kan utmana om titeln det här året, Champions League är ett måste men ligatiteln skulle sitta fint inne, speciellt nu när Real & Barca värvat namn som Kaká, Ronaldo, Zlatan.. Hoppas verkligen att Real även floppar, skulle vara så otroligt kul att se, nu när dem värvat för så mycket, jag menar 94milj euro för Ronaldo, onödiga pengar.. Han är värd lika mycket som Villa eller Silva om inte mindre. Kaká är även värd mer än honom.

Jaja, nu måste jag käka något innan magen sprängs (?) av hunger, vi hörs ikväll om jag har tid. Måste ju plugga ganska effektivt ikväll när jag kommer hem, tyvärr.

Villa Y Silva-show! :D (L)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det får vi göra.. Ha det bra! :)

2009-09-06 @ 15:17:23
URL: http://amaandasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0