Heaven doesn't seem far away anymore'

Vaknade för runt en timma sen & har bara suttit vid datan sedan dess, måste verkligen gå & äta något snart innan jag döör, haha nej så farligt är det inte men är hungrig. Idag vet jag inte vad som händer, har inget för mig precis, kanske sticker & tränar i gymmet på kvällen, får se. Valencia - Atlético är det iallafall ikväll vid 22.00 som gäller. Hoppas verkligen Valencia visar vad de går för & bjuder på en uppvisning av högsta klass. :D Färjestad spelar även vid 16.00 mot Linköping borta, så den matchen ska jag nog lyssna lite på vid radio också. Nej nu orkar jag inte skriva mer just nu, jag återkommer..

P.S. GOD MORGON (ehh eftermiddag?)!


Copa del Rey vinnare 2008 :) Nu jävlans tar vi tillbaks de titlar som är våra! AMUNT!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

SV: Jaha, hehe. ;p Tack :D

2009-09-26 @ 17:40:22
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0