Helgen närmar sig sitt slut..

Fan, äntligen kan man ta det lugnt & slappa lite. Har haft fullt upp hela dagen, spelade ju en del matcher, fyra rättare sagt från 13.00-19.00. Gick väl inte som jag hade tänkt mig menmen, jag spelade ju askasst så jag borde ändå vara nöjd med att ha vunnit de matcher som jag trodde jag skulle vinna. Förlora bara en, den sista där jag inte heller hade trott att jag (vi) skulle vinna (Herrdubbel..). Jaja, sen kom jag hem & fick äntligen äta, slog på datorn & tv:n. Sedan blev det tennis & skrev äntligen klart franskan så har skickat in den nu. Har engelskan kvar att göra men vet inte om jag pallar det idag. Är faktiskt riktigt trött & vill somna till tennisen känner jag nu. Vakna & somna till tennisen, finns det något bättre här på jorden eller? haha :P hursomhelst, nu väntar antingen "plugget" eller tv:n igen, blir väl både och som vanligt.. :)

Lyckad helg annars, eller?

- Cuongphan -


Tog lite pics på hemvägen idag, gillar verkligen denna :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härlig bild! :)

2009-09-07 @ 15:10:17
URL: http://amaandasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0